Matsvinn hos konsumenter som handlar färdiga matkassar online

Startat av carl.aberg, 2018-01-29 14:04

Föregående ämne - Nästa ämne

carl.aberg

Hej!
Vi är två studenter vid Umeå Universitet som skriver examensarbete inom kostvetenskap. Handlar du eller har handlat färdiga matkassar online (där recept och ingredienser medföljer) får ni gärna fylla i våran enkät som handlar om matsvinn i det privata hushållet. Enkäten tar max 5 minuter att genomföra. Resultatet från undersökningen kommer att användas till vår kandidatuppsats och kommer presenteras på en statistisk nivå. Vi är tacksamma om ni vill medverka.

Mvh Carl och Oscar

Länk till enkäten: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfvAWFVUC726nzsienlc5_VtUs0DCBIXmBkTlNSesTbyUvzqw/viewform

jan18

Vilken intressant undersökning! Jag har själv aldrig testat en matkasse, men jag skulle kunna tänka mig att det blir ett visst överskott på saker som man inte vill ha eller som man inte gör slut på. Ska bli kul att se resultatet!
Två restips: www.nerjaspanien.se och www.edinburghguiden.se - två olika men ändå härliga städer!

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal