Tidningen Allers - Saffrans och Citronkyckling, fel i recept!

Startat av Kari, 2009-03-31 12:26

Föregående ämne - Nästa ämne

Kari

Undra om vi inte tidigare pratat om denna? Kvasten kan väl antingen radera eller flytta detta inlägg isåf?

--

Med dagens post kom denna...

Miss Fish

Läste det på text-tv för någon vecka sedan..

Visst är det inte första gången som Allers misslyckas med receptskrivningen? Förra gången tror jag att det var muskotnöt.. (bytt ut 2 krm muskot mot 20 muskotnötter eller likande).

crlhrv

är man så obetänksam och rik (obs. ordvalet) att man köper 50 gr saffran och använder det i maten, får man nästan skylla sig själv.
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

Mickan

Ja, jag har sett det. Köpte tidningen men inte för receptens skull för de lämnar mycket övrigt att önska. Urtrista! Däremot är deras 2 svåraste korsord underbart utmanande! Värda pengarna!
Video meliora proboque deteriora sequor

Kvasthilda

20 muskotnötter lär nog inte heller vara så hälsosamt. Jag tror muskot är hallucinogent i så stora mängder.  :(
Det gör inget om det är enkelt.

Anne

Anne's Food - min matblogg

Miss Fish

Citat från: Anne skrivet 2009-03-31 21:15
Muskotfelet har jag för mig var Matmagasinet.


Du har rätt. Det var Matmagasinet (som ligger under Allers förlag, därav förvirringen)

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal