Var hitta restaurang med husmanskost under hundringen i Sverige? (Mjölkbarer)

Startat av agnetasch, 2008-01-29 09:21

Föregående ämne - Nästa ämne

helfgren

Måste ju tipsa om ett kanon bra matställe om man åker till Sundsvall och ska besöka Birsta köpcentrum. Birstabaren heter den och serverar riktigt bra husmanskost, bifogar en länk så ni själva kan bedöma vad dem serverar och priserna tycker jag personligen är riktigt bra . Brukar äta där ganska ofta och tar man bara en låda kostar den 50:- och det tycker jag är billigt för vällagad mat.

http://www.birstabaren.se/

MVH// Henrik
Carpe diem

vilsjin

Brogatan i Malmö har bra och vällagad mat med en hel del husmanskost på menyn (88:-).
Lunchmeny.

vilsjin

Citat från: CII skrivet 2009-11-18 18:33
Ont: Finns det inte ett ställe på Föreningsgatan som gör reklam om att det serverar SVENSK mat? Efter en googling så tror jag att det är Restaurang Kryddan jag söker, jag tror att de är billiga och har svensk husmanskost. Är det någon som känner till stället och kan verifiera min information?

Jovisst! Jag gick förbi där idag. Husmanskost till avhämtning eller att ätas i lokalen. 49 kronor för avhämtning och 59 om du vill äta där för dagens.

SimonH


Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal