Vad har hänt med bregott?

Startat av Skogis, 2013-01-04 11:01

Föregående ämne - Nästa ämne

Skogis

Har receptet på Bredgott ändrats?
När jag började på en ny paket efter jul märkte jag att smöret inte fastnar på kniven längre. Smörklutten trillar av kniven när man skrapat av önskad mängd, sen får man fiska upp klutten med hjälp av fingret.
Smaken är den samma men dom har kanske hittat någon billigare ingrediens för att öka vinstmarginalen ;)

Hasse

Jag har inte märkt någon skillnad. Är du säker på att det inte är smörkniven som det har hänt något med?   ;)

Skogis

Nä. Det är ingen skillnad på om jag använder en smörkniv i trä eller metall, eller om kniven har legat på paketen i kylen eller ej, smörskräpet trillar av kniven hur man än gör.
Vänta och se, när du får en ny paket så kommer du också märka att något har hänt.

Hankki

Jag har märkt samma sak sedan vi började använda ett annat maskindiskmedel, med flera olika smörsorter. Jag vet dock inte hur det kan påverka träkniven.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal