Presentation av GourMera

Startat av heyking, 2007-10-29 15:27

Föregående ämne - Nästa ämne

heyking

2007-10-29 15:27 Last Edit: 2007-10-30 20:03 by heyking
Tänkte att jag skulle presentera vårat företag!

Jag heter Stefan von Heyking och är grundaren av GourMera.

GourMera startades 2006 och har som mål att erbjuda ett brett sortiment av gourmet och delikatessprodukter för egen njutning men också som presenter och företagsgåvor.

Vi tar tacksamt emot synpunkter på vårat sortiment och uppbyggnad av våran hemsida.

Har ni några frågor gällande produkter så är ni välkomna att skriva här eller kontakta oss på nedanstående kontaktuppgifter.

GourMera
Kinnagatan 6
51251 Svenljunga

Tel: 0325-13003

E-Mail: kontakt@gourmera.se

E-Butik: http://gourmera.jetshop.se


//Stefan von Heyking - GourMera

Driver en webbutik

Urban

Jag har några frågor om NoMu kryddorna du säljer i din butik. Hur är deras "rub" kryddor respektive rökt piri piri?.
Har du provat dom själv?. Vars tillverkas kryddorna?.

roffekock

2007-12-18 19:28 #2 Last Edit: 2008-01-02 21:35 by roffekock
Jag har testat  och även sålt dessa kryddblandningar som tillverkas i Sydafrika. Jag tyckte vad jag minns att dom var spännade jag minns särskilt en med kaffe och sesam som var god. Nu var detta ett par år sedan jag stötte på dom, så saker kan ha ändrats. Dom utgick ur vårat sortiment eftersom efterfrågan på rubb i Sverige vid det lager var lika med noll. Vi använde en del i våran BBQ Business med viss framgång.
Om jag inte minns helt fel så har namnet NoMu kommit av att alla produkter klämmigt nog är vegetariska.
Deras soya so-go är riktigt god. Nu minns jag inte om det är samma tillverkare.

Du kan få mera info om du kollar deras hemsida.
http://www.nomu.co.za/home/index.php

/rolf
Matforum är bäst

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal