Ny krydda?? Kwilo´s heta

Startat av Robert, 2013-08-12 22:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Robert

Hej

Jag hittade en ny krydda idag. Tror ni den kan funka? Lägger in länken här. Vågar man beställa från en webshop?

http://kwilo.se/viltkryddor-torra/kwilos-heta/

webguide

Citat från: Robert skrivet 2013-08-12 22:29
Hej

Jag hittade en ny krydda idag. Tror ni den kan funka? Lägger in länken här. Vågar man beställa från en webshop?


Ja, varför inte?

Freddy

Kryddblandningar är inte riktigt min kopp te. Jag hade köpt Paprika, Purjolök, Salt, Rosblad, Lök, Persilja, Svartpeppar, Vitlök och blandat själv.

Andreas

Namnet "Kwilo´s heta" känns missvisande, eller kan verkligen en krydda med de ingredienserna kallas het?

Sen brukar jag försöka undvika kryddblandningar som innehåller salt, för om man "saltat klart" och sen vill ha mer krydda så blir det för salt.

Och denna kryddblandning innehåller dessutom smakförstärkare E621 vilket jag än mer försöker undvika.
Den som inte frågar får inga svar.

agnetasch

Citat från: Robert skrivet 2013-08-12 22:29Vågar man beställa från en webshop?
Klart du vågar. Hur handlar man annars? Jag köper nästan allt (utom mat) på nätet, det har aldrig gått snett.

suzanne reuter

Ang Ingefära och Gurkmeja, hur skulle någon kunnig vilja beskriva en bra knöl att sätta i kruka eller växthus? Vilken sorts jord ska användas?
Vill försöka.

webguide

Det där inlägget låter väldigt mycket som ett spammail/reklam.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal