Matforum i Aftonbladet!

Startat av Anne, 2007-06-19 15:23

Föregående ämne - Nästa ämne

Anne

Idag är det ett reportage om min matblogg i Aftonbladet Mat & Vin. Jag fick tipsa om mina favoritmatställen på nätet, och självklart passade jag på att prata om Matforum.nu :)
Anne's Food - min matblogg

Stellan

Sedär! Man får gratulera. De börjar vakna nu, blaskorna. :)
========================
Stellan Löfving, Chefredaktör Foodwire
Kolla in min blogg på http://www.salt.se

Urban

Jag och Andreas tackar ödmjukast!  :).

Är det i Mat & Vin på nätet eller i tidningen?. Försökte nämligen hitta reportaget på nätet men hittade inget. Om det är på nätet så får du gärna länka dit så man får läsa om det  :)

Andreas

Anne! Förutom att du bloggar jättebra och har skänkt mig de fantastiska Anne-kakorna så är du otroligt snäll också, tack!

Har inte fått tag i Aftonbladet idag, men ska försöka, jättekul att du får uppmärksamhet, det förtjänar du.
Den som inte frågar får inga svar.

Urban

For en snabbis på affärn för att inköpa Aftonbladet+Aftonbladets Mat & Vin Bilaga..
Å tjohoooo där fanns vi mycket riktigt!!  ;D.
Har inte hunnit läsa intervjun än, ska sätta mig ner och läsa den efter "Arga kocken" som börjar kl: 20:00


Anne

Tihi :) Vad kul att ni blev glada :) Jaa, jag tror bara att det är i pappersbilagan.. i alla fall än så länge. Vet inte om de lägger upp artiklar även på nätet så småningom? Kanske? :)
Anne's Food - min matblogg

Stellan

Det var ju riktigt genomarbetat faktiskt. Mycket mer kött på benen är Expressens reportage om Gitto. Kul!
========================
Stellan Löfving, Chefredaktör Foodwire
Kolla in min blogg på http://www.salt.se

Anne

Ja, jag blev rätt nöjd.. både intervjun och fotograferingen kändes annars ganska skumma tyckte jag, men det var väl kanske ovana. Från min sida då. :)
Anne's Food - min matblogg

Kari

Då hoppas vi att 68 medlemmar är 168 imorgon!
Kvällstidningen idag - TV4 imorgon? *ler*

Heder åt Anne!

Urban

Jag tycker att både intervju och bilder blev jättebra Anne!.

Grattis på dig!

Anne

Anne's Food - min matblogg

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal