Bäst matbild med julstämning december 2008

Startat av Andreas, 2009-01-05 18:45

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Idag är det väl hög tid att tillkännage vem den lycklige vinnaren av det sjangdobla stekbordet från Svangren Of Sweden är?

*Trumvirvlar och fanfarer*

Grattis Mimmi! Din köksträdgård i vintervila föll både mig och Ena mest på läppen. Främst är det förstås en jättefin bild, fin som ett vykort med precis sån underbar snö man vill ha till jul. Men det är även en fyndig, nästan på gränsen till långsökt, matkoppling som gjorde den extra rolig. Härligt med någon som tar ut svängarna lite och skickar in en bild man inte alls väntat sig!

Stekbord och grytvante kommer på posten.
Den som inte frågar får inga svar.

roffekock

Grattis Mimmi vilken härlig stämmning i din vilande trägård det känns att den tar sig en redi lur. Jag gillar djupet i bilden och även dom fina diagonalerna. Jag har sagt det förr mimmi du är en redi värmlänning ;D ;D med tullikivi och allt, dessutom har du en fin blogg och ett gott öga för bilder.

/rolf
Matforum är bäst

Hasse

Jag instämmer med Rolf, grattis Mimmi! Rapportera gärna om hur det är att arbeta med stekbordet.

Mimmi

TjohooHOOOOOOO....nu blev jag ju om möjligt ännu gladare än förra gången.  ;D  ;D

Ursäkta att jag inte svarat i tråden har faktiskt inte hittat hit först nu. Fick ett mail igår, men nu så.........

Tack för alla gratulationer, trumvirvlar och fanfarer. Glad att bilden höll hela vägen ut. Nu skall det bli så kul att få testa både grytvante och stekbord. Återkommer med förhoppningsvis både smakfulla bilder och lustfyllda beskrivningar framöver.

X-tra glada och goda mathälsningar / Mimmi

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal