Bästa recension augusti 2007 och vinnare av köksredskapen

Startat av Andreas, 2007-09-04 20:02

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Vi bestämde oss faktiskt redan igår men julklappar skall delas ut på julafton och ingen annan dag - är det sagt den 4:e så blir det den 4:e.

Förra gången var ganska självklar nu blev det plötsligt ganska svårt, det fanns många bra att välja bland, vi resonerade fram och tillbaka i flera timmar. Till sist blev vi dock helt överens om att 1:an och 2:an faktiskt är odiskutabla.

1:a pris: Tracey för Sopp- och tårtbuffén hos Steinbrenner & Nyberg i Göteborg

2:a pris: Anso för Kitchen Confidential - En kocks bekännelser

Bägge två välskrivna, personliga och intresseväckande - de gjorde att man blev sugen - sugen på att verkligen besöka buffén och sugen på att verkligen läsa boken.

Grattis bägge två!

(Vinnarna får strax PM.)

Sen var det ganska många som precis nafsade dessa två i hasorna, om vi inte nämner någon så blir ingen glömd. Fast förresten, vi måste nämna något som stack ut lite, nämligen Elkas renhjärta - det var spontant, ögonblickligt och mycket charmigt!

Stort tack till alla som deltog!

Hälsningar
Andreas o Urban
Den som inte frågar får inga svar.

crlhrv

Grattis båda två! (jag är ruskigt avundsjuk på förstapriset!)
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

Anne

Grattis till båda! Håller helt med er - i synnerhet förstapris-inlägget fastnade direkt i minnet!
Anne's Food - min matblogg

Anso

Oh wow! Tack!!!
Så här glad känner jag mig!

Fast jag är lite avis på Tracy och förstapriset(*)  ;) Grattis!!!

* Kanske mest avis för jag inte varit på tårtbuffe på länge  :'(

Tracey

Nej, va kul!!! Efter en vecka där det mesta gått fel, var det här precis vad jag behövde!
Tackar allra ödmjukast!!!

... å grattis till dig Anso - jag blev riktigt sugen på att läsa den där boken!!



Andreas

Vad roligt att ni blev glada!

Jag fick era adresser igår kväll och jag pratade precis med Fredrik som hälsar från Rationals monter på Interfoodmässan i Göteborg, han är tillbaka i Linköping på fredag som jag förstod det och då går era priser iväg. Så nånstans i nästa vecka bör ni kunna börja steka och skaka! :)
Den som inte frågar får inga svar.

agnetasch


Kari


agnetasch

Ingen T-shirt som tröstpris elka,en rökt ål ;D

Kari

Citat från: agnetasch skrivet 2007-09-05 11:11
Ingen T-shirt som tröstpris elka,en rökt ål ;D


Agneta, vill Du jag PM:ar adressen?  ;)

Andreas

Jag lovar att den vackra dag det finns en matforum-t-shirt så ska vi skicka en till dig Elka! Men bara om du då smakat ål och skrivit om det i ål-tråden.

Och nu får ni bestämt sluta svamla om ål i denna tråd annars åker stora kvasten fram igen. ;)
Den som inte frågar får inga svar.

Anso

Åh idag kom dom hem till mig :D (Paketet märkt med 11/9 och avin kom igår). Nej jag skrev inte fel! Dom!!! Öppnade det vansinnigt stora paketet och förutom en underbart vacker röd shaker så fanns det food loops  ;D <--Jag blev jätteglad för denna bonus. Tackar och niger! Tog en bild men den får jag lägga till senare för batteriet var visst slut efter någon tog kort på alla sina nappar  ::)

Urban

Vad roligt att höra Anso! ;D. Återkom gärna med en recension av produkterna åxå.

Tracey

ÄNTLIGEN kan jag tacka så innerligt för min splitter nya, urtjusiga stekpanna + mattång + hela två paket food loops som nu är inkluderade i mitt kök!!! :) Har genomlidit en fruktansvärd vecka helt utan dator (med grav abstinens!!) så nu finns här mycket att ta igen. Hemskt vad beroende man är.

Har inte provstekt något ännu (är rädd att förstöra den snygga designen i botten...) men jag har provnupit min syster i armen med mattången och den verkar funka mycket bra!

Återigen, ett STORT TACK!!! :D

Andreas

Kul att höra att du också är nöjd Tracey! Var absolut inte rädd om stekpannan, jag tycker du ska köra stenhårt med att verkligen använda den så vi får höra om den håller eller ej! (Dock inte på din syster är du snäll.)

Verkligen hyggligt av allas vår Fredrik Goldhahn på Eventkock att lägga med bonusprylar åt er, karln är tydligen inte bara trevlig utan generös också! När jag beställde en ny hårddisk för en tid sedan följde det med en liten ask med godispastiller med en reklamlogga på, det är ungefär allt jag brukar få extra. ;)
Den som inte frågar får inga svar.

Fredrik Goldhahn

Kul att läsa både välskrivna recensioner och att ni blev glada över priserna! =)

Bonusar brukar vi ge titt som tätt, jag vet själv hur glad man blir, alla gillar att bli överraskade någon gång ibland. Sedan tycker jag Foodloop'en är en bra "gadget", så jag vill gärna höra hur ni använt den och om ni tycker den funkar bra. Om ni är osäkra på hur den kan användas så besök http://www.thefoodloop.com/ där det finns en demo-film med lite tips.

Lycka till i köket!

Allt gott,

Fredrik på eventkock.se

Fredrik Goldhahn
http://www.eventkock.se

Andreas

En generell diskussion om bonusar är OT för denna tråd så jag avslutar den härmed:

Bonusar är verkligen en bra idé, det behövs inte mycket extra för att man som kund ska bli jätteglad. (Samma gäller för övrigt vid reklamationer eller om man klantat sig på något vis - bara en liten överkompensering uppfattas verkligen positivt.)

Men du får nog passa dig Fredrik så att du inte säger för mycket, annars kommer snart alla era kunder att förvänta sig massor av extraprylar vid varenda liten beställning. "För bövelen jag beställde ju ett paket food loop får jag verkligen ingen stekpanna på köpet?!" ;)

Ang. food loop och dess använding så är även det OT. Har istället skapat en egen (eländigt hopklippt) tråd för det: http://matforum.nu/index.php?topic=827.0

Denna tråd är härmed låst.
Den som inte frågar får inga svar.

Annonser

Powered by EzPortal