Rolig enkät om att förutsäga pris utifrån viners etiketter

Startat av Filip L, 2015-05-02 14:27

Föregående ämne - Nästa ämne

Filip L

Hello winelovers! :)

Håller på med en undersökning som examensarbete som handlar om att gissa prisklass utifrån etikettens design på rödvin.
Skulle vara toppen om ni kunde hjälpa mig med lite svar!

https://docs.google.com/forms/d/1xJ-ojMSsXybFDemgbse5rHWQt42bKQdSe4l7diSP3As/viewform?usp=send_form

ms_wiz

Jag kunde gärna tänka mig att besvara enkäten om jag fick veta vilken utbildning uppgiften ingår i, vem du/ni är som står bakom och lite allmänna kontaktuppgifter. Dessutom tar sidan lång tid att ladda hem, förmodligen har ni missat att webboptimera etikettbilderna.
Hälsningar Anneli

PS: Snygga etiketter!

webguide

Jag kunde inte svara, jag utgår aldrig från etiketten när jag köper vin.

Filip L

Vi är två studenter som läser vårt sista år i grafisk design på Högskolan Dalarna. Jag heter Filip och min exjobbspartner heter Robin och vi bor i Borlänge. Vi vill veta om designen har någon betydelse för hur konsumenter uppfattar pris. Enkäten är en del av det underlag vi har till vår C-uppsats. Det finns fortfarande tid att svara :)

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal