Anne's blondies

Startat av Lillasystern, 2008-12-22 00:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Lillasystern

Har ni smakat?! De är alldeles underbara  :o
Mina blev kanske inte så vackra men de smakar alldeles gudomligt. De är också oerhört lätta att göra, snabbt går det! BAKA BAKA BAKA!! ;D


Receptet:
http://annesmat.blogspot.com/2008/03/en-skls-blondies.html

Anne

Vad kul att du gillade dem :) Ja, de är väldigt populära varje gång jag gör dem också, och de är så himla snabbgjorda :)
Anne's Food - min matblogg

Filippa

Jag provade dessa i förrgår, lätta att baka och jag kan berätta att det funkar även i rund form ( när man upptäcker att man glömt köpa ny fyrkantig form...). Först var jag inte övertygad. Tyckte mest de var smuliga men efter att de fått "vila" i nästan ett dygn var de superduper goa !

Hurra för Anne ! (igen) för det var ju inte första receptet som var bra..så jag förstår inte varför jag tvivlade ?

Anne

:) Kul att höra! Och jag blir alltid lika glad att bli påmind om dem, det var ett tag sen nu men jag kanske skulle göra en laddning och lägga i frysen...
Anne's Food - min matblogg

Mickan

Jag gjorde dubbel sats idag. Mitt farin var slut så jag tog vanligt socker. Blandade i skal av en apelsin och en citron samt saft av en halva av varje. Ökade mjölet med en halv deciliter. Riktigt blonda blev dom! Gott  :D
Video meliora proboque deteriora sequor

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal