El Bulli

Startat av webguide, 2008-09-28 10:11

Föregående ämne - Nästa ämne

webguide

Fick bord på Mathias Dahlgren den 3/10
SNart är det december och då skall jag börja mina försök att få bord nästa säsong!!

Mickan

Citat från: webguide skrivet 2009-09-03 17:23
Fick bord på Mathias Dahlgren den 3/10
SNart är det december och då skall jag börja mina försök att få bord nästa säsong!!


Visste inte att det är så svårt att få bord där! Man har kanske inte koll på sånt när man blir bjuden :)
Video meliora proboque deteriora sequor

webguide

Ah, nej, jag menade att jag skulle jobb
Citat från: Mickan skrivet 2009-09-03 20:02
Visste inte att det är så svårt att få bord där! Man har kanske inte koll på sånt när man blir bjuden :)


Hmmm jo på helger kan det vara svårt, jag menade att jag skulle försöka få ett bord på El Bulli nästa säsong.

Åt du i matsalen på Dahlgren? Avsmakningsmeny?

Mickan

Snart stänger El Bulli så skynda...

http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/varldens-basta-restaurang-stanger-for-gaster_4162139.svd


Ser att jag glömde berätta hur det var hos M.D. Lysande, världsklass osv. Åt 8 rätters avsmakningsmeny med bland annat underbar gris! 
Video meliora proboque deteriora sequor

Kari

Hehe, bästa PR-tricket? Nu vet till och med mina föräldrar vad El Bulli är :)

webguide

Citat från: Kari skrivet 2010-01-27 23:51
Hehe, bästa PR-tricket? Nu vet till och med mina föräldrar vad El Bulli är :)


De behöver ingen PR alltid fullt och omöjligt att få bord där! ;) 2000 000 i kö för 8000 platser.

webguide

Citat från: Mickan skrivet 2010-01-27 21:26
Ser att jag glömde berätta hur det var hos M.D. Lysande, världsklass osv. Åt 8 rätters avsmakningsmeny med bland annat underbar gris! 


Jag åt där i oktober, jag tycker att servisen var sämre än Esperanto och ett par rätter höll inte måttet. Men i det stora var matlagninen lysande, mycket skickligt men jag går hellre tillbaka till Esperanto än till M.D.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal