Jag är så lycklig!

Startat av mums, 2007-09-04 17:48

Föregående ämne - Nästa ämne

mums

Hej, Idag har jag slutat mitt jobb i rätt tid och sitter å häver en god öl. Jag känner mig sååå lycklig! :)

agnetasch

Jag har precis varit ute en sväng med min "nya" bil,en gammal Golf Country.Den är URKUL trots att den skuttar o kränger som en rodeohäst,solluckan läcker o glömmer man stänga av lyset tömmer man batteriet o man kan inte starta bilen nästa gång.Den är ett vresigt orginal o jag älskar den ;D

mums

Golf Country? Jag skäms för att jag inte vet vad det är för bil. Golf har jag och den kan verka lite lustig ibland men aldrig urkul.

mums

Nu vet jag vad det är för bil, fanns en på blocket, jo den verkar rolig. Jag är så glad att du är glad. ;D

kryddburken

Har också varit en svängom i "ny-bilen"... Vi har bytt bort vår gräddvita Cadillac-68 till en california-ROSA Cadillac -60.... Mmm... Så mycket mer former & för att inte tala om fenorna... *S*

mums

Nu blev jag faktiskt avundsjuk,,, men jag är glad ändå!
Vad spelar du för musik i en sån, kan det vara cadillac? Eller lyssnar du bara till V8 ans ljuva toner?

kryddburken

En klar favorit är "Higwayman" med Willie Nelson... vad mer för musik... det är en lång radda av Roy Orbison, Van Morris, Chuck Berry, Cat Stevens, Bonnie Tyler, Kris Kristofferson, Presley mm. mm... Allt som får kärra att glida fram i nostalgisk gungande takt! *S*

agnetasch

Vi måste få se en bild på underverket så vi riktigt kan glädjas med dig!

kryddburken


kryddburken

Här kommer bilder som utlovats på nya kärran! Cadillac -60 serie, californiarosa!

kryddburken


Anso


mums

Citat från: kryddburken skrivet 2007-09-13 21:45
Här kommer bilder som utlovats på nya kärran! Cadillac -60 serie, californiarosa!


Aha! En sån som man kan plöja med om man vänder den upp och ned. En riktigt ståtlig sommarkärra må jag säga. Man blir så glad när man ser såna i skick, själv skulle jag aldrig orkat, måste vara mycket jobb med en sån.

kryddburken

Att det är mycket jobb är just tjusningen med det hela att ha en gammal jänk. Det är ju på vintern man lägger ner möda & pengar för att kunna njuta under sommarhalvåret, så det är väl en heltidshobby kan man säga! ;-) Men det underlättar en hel del att maken & jag delar intresset annars hade vi nog inte setts så mycket på vintern med tanke på all tid i garaget *S*

Hasse

Har äntligen beställt en ny kamera! Nu dj... ska här fotas mat!    :)

crlhrv

Hasse: vad har du beställt för nån?
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

Hasse

Jag ville inte ha en systemkamera men ändå en med rejäl potential, så det blev en Canon Powershot S5 IS.

mums

Jag nästan gråter av lycka när jag ser så fina foto min nya skrivare kan göra. Man vill nästan börja plåta lite mer. :)

Hasse

Sätt igång med plåtandet, mums! Vi har ju en tävling att ta itu med.   ;)

mums

Jag är så lycklig för jag fått avreagera mig i gnälltråden. ;D

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal