Äggkorv med äggkokaren Aaron Egg Cooker

Startat av Andreas, 2013-09-15 08:37

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Här är en länk till en video som visar äggkorvstillverkning med äggkokaren Aaron Egg Cooker: http://www.idg.se/2.1085/1.522427/ifa-2013--vi-kokar-agg-med-egg-cooker

Hade varit roligt veta hur den egentligen fungerar, vad den kostar och var man får tag i en.
Den som inte frågar får inga svar.

Lasse


Andreas

Tack för länkarna! Där kallas den alltså inte Aaron Egg Cooker utan Rollie Eggmaster. Som då kostar $29,99. Ser vid en snabb anblick ut att vara samma produkt, men de är inte helt identiska i designen. Även om grundprincipen är densamma. Undrar just vem som har kopierat vem...

Ja det var nästan ingen hejd på vad man kan laga med en Rollie; burrito, pizza, hamburgare, efterrätter...

Kul där när man skall laga bacon och ägg i den så skall baconet vara förlagat. Tappar man inte lite av vitsen då? Om man ändå steker bacon så kan man väl lika gärna steka ett ägg också? Eller finns det kanske färdiglagad bacon att köpa i det stora landet i väst?
Den som inte frågar får inga svar.

Hasse

Nu hade jag inte tålamod att titta på hela reklamvideon, men det verkade som att de flesta recepten tar 5-7 min att tillaga. För en person! För en familj med fyra personer skulle det då ta närmare en halvtimme för några ägg med eventuellt tillbehör. Och när sista portionen precis är färdig, så har den första hunnit kallna.

Jag tror att det där är en pryl som snabbt kommer att hamna längst in i något köksskåp, för att sedan glömmas bort.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal