dinners

Startat av Mattias Baecklund, 2010-11-06 23:44

Föregående ämne - Nästa ämne

Tycker du att dinners är bra?

ja, varför?
0 (0%)
nej, varför?
0 (0%)
kanske, varför?
0 (0%)

Antal personer som röstat: 0

Omröstningen har avslutats: 2010-12-26 23:44

Mattias Baecklund

Har ni ätit på Dinners, vad tyckte du/ni om den?

Hasse

Jag har inte ätit på Dinners, så jag har ingen åsikt. Men jag är väldigt nyfiken på varför du frågar?

Mattias Baecklund

Reser en del på våra vägar och de kommer då och då. Så jag är nyfiken vad folk tycker om dem.

Hasse

2010-11-07 12:28 #3 Last Edit: 2010-11-07 12:32 by Hasse
Aha, jag förstår.

I allmänhet tycker jag att vägkrogar är trista ställen med uttråkad personal och tråkig mat, men kanske är Dinners annorlunda? De skriver på sin hemsida[1] att deras affärsidé är att "Servera moderna, trendiga och hälsosamma produkter av kunniga och motiverade medarbetare."

Det vore ju verkligen roligt om vägkrogarna rycker upp sig, för de ligger ju bekvämt till om man åker längs de stora vägarna, och de har öppet länge.


[1] http://www.dinners.se/svenska/about.htm

Andreas

Jag har för mig att det för några år sen fanns en Dinners i Solbacken vid OKQ8 strax norr om Skellefteå, var aldrig dit men antar det fanns en anledning till att de fick bomma igen...
Den som inte frågar får inga svar.

Sarah

Jag har ätit på Dinners. Jag gillade maten. Smarrigt, och tack vare en groupon rabattkod blev det också billigare trots att vi åt som två hästar. Det var ett fint ställe.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal