GatroNord 22-25 april

Startat av Rookie-T, 2008-04-07 01:55

Föregående ämne - Nästa ämne

Rookie-T

Någon mer som ska på GastroNord?  :)
53 55 47 20 4d 49 4e 20 52 c3 96 56 21

Shanta

En förklaring över vad det är för något vore mycket vänligt..?

roffekock

Sveriges största Matmässa för främst fackmän i resturangbranschen. Ett måste för branschfolk men även för folk med intresse för mat och utrustning. Numera finns det olika föreläsningar hela dagarna och tävlingsversamhet där bla en del TV-kockar figurerar så det är inget för forumets gnällspickar. :D

/rolf
Matforum är bäst

Rookie-T

Citat från: Shanta skrivet 2008-04-07 19:24
En förklaring över vad det är för något vore mycket vänligt..?


Oj förlåt. Tänkte väll att folk visste eller kunde googla. Men Roffe här ovan fick till det rätt bra :)

Här är hemsidan för er andra som är nyfikna http://www.gastronord.se/
53 55 47 20 4d 49 4e 20 52 c3 96 56 21

agnetasch

Oj så mycket kul!
Hade jag varit där hade jag omedelbart galopperat till "Mat så in i Norden" o "Fett-Har du rätt?"(var kan detta hamna, lett av en företagsanställd dietist?)
"SkolmatsGastro" o "Ekologist är inne på krogen..." Jaaaa o många andra grejer.
Kul att se att en kostchef från Göteborg,Linda Martinsson,var en av vinnarna av årets Werner :D

Rookie-T

Detta blir mitt första besök på gastronord och innan har jag varit på serveramässan och eftersom gastronord är den fetaste mässan i socknen så lär det bli grymt wicked. Servera mässan var för övrigt grymt coolt. Mycket lärorikt och trevligt. Jävligt skojj att promenera runt en hel dag och provsmaka mat dricka öl och vin samt känna på fina knivar. Så nu ser jag fram bra mycket på detta.

(Sen ska det bli en riktigt onykter tillställning på kvällen med vännerna. Kommer bli en soft dag ;) )
53 55 47 20 4d 49 4e 20 52 c3 96 56 21

agnetasch

Tips från plattfotad gammal mässbesökare; kolla innan på nätet (eller om du fått utställningskarta) var montrarna du absolut vill se är o märk ut dem med överstrykningspenna. Annars springer man som en råtta i en labyrint;titta där o titta där....När man kommer hem har man inte sett hälften av vad man tänkt sig.
Den som kommer ut med flest tiggda pennor,tröjor o äggklockor vinner ;D

Rookie-T

Joo det e ett ypperligt tillfälle att tigga reklamprylar. alltid lika skojj :P Servera häromsisten så fick jag med mig en redig packe recept också.
53 55 47 20 4d 49 4e 20 52 c3 96 56 21

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal