Tävling - vinn lyxig presentkorg!

Startat av Andreas, 2007-06-20 11:47

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Då var det dags för tävling nummer två i forumets mindre än tre månader korta historia. Denna gång tävlar ni om, just det, mat.

Det är roligt med mat! Alla man ringer och pratar med är så väldigt trevliga och hjälpsamma. Inför denna tävling hade jag gjort en lista på ett tiotal möjliga företag att ringa runt till för att tigga till mig något trevligt som ni kan tävla om, jag hade avsatt ett par timmar för detta i fredags, men fick napp direkt!

Vinnaren får en specialkomponerad presentkorg värd 1000 kronor med allehanda delikatesser från Gourmera. För att få ihop en riktigt intressant produktmix frågade jag några forumstammisar vad de helst skulle vilja ha ur Gourmeras sortimentet och utifrån deras svar är korgen sedan komponerad.

Tävlar gör ni genom att skriva i forumet! (Är du inte medlem kan du bli det genom att klicka "registrera" överst på sidan, det kostar ingenting.)

Reglerna är enkla: Vem skriver bästa inlägget i forumet från det att detta inlägg publicerats fram t o m 31:a juli? Det kan handla om precis vad om helst som har med mat att göra.

Exempel:
¤ Tipsa om eller recensera en råvara, maträtt, restaurang, kokbok, utrustning, butik osv.
¤ Ställ en intressant fråga som genererar mycket diskussion.
¤ Berätta om något du eller någon annan lagat i köket - roligt, minnesvärt, misslyckat osv.
¤ Ge ett hjälpsamt och bra svar på någon fråga som redan finns i forumet.

Vad är bäst? Ja det kommer jag och Urban att bryta arm om. Vi kommer att läsa allt som skrivs, anteckna det bästa varje dag och sedan sålla allt eftersom. Det behöver absolut inte vara något märkvärdigt, en enda rad med ett enda bra tips eller bra fråga kan vara minst lika bra som ett längre välskrivet inlägg med fina bilder. Så skriv på precis som du brukar och vinn!

Vinnaren presenteras här den 3:e augusti, då tar vi även vinnarens adress och vidarebefordrar den till Gourmera som skickar korgen direkt hem till vinnaren. Har du frågor om tävlingen, ställ då gärna dem i denna tråd.

Undantagna: Andreas och Urban som driver forumet, vår familj, släkt och nära vänner får inte delta i tävlingen. Däremot får vi förstås skriva ändå.
Den som inte frågar får inga svar.

Andreas

Rensade denna tråd idag, inte för att jag inte tycker det är kul med positiva kommentarer om tävlingen och skoj med lite humor utan för att jag inte vill att eventuella frågor om själva tävlingen ska riskera att "drunkna".
Den som inte frågar får inga svar.

crlhrv

Tittar gärna på djur. Och äter dem också.


Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal