Riktigt ensidig kost

Startat av Andreas, 2007-11-27 09:01

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

http://www.expressen.se/nyheter/1.942070/underbart-ar...-korv

"Frukost:
- Ett par korvmackor, men det måste vara enrisrökt cognacsmedvurst.
Lunch:
- Jag jobbar ju i skolan, men äter inte i matsalen. Jag brukar åka till Grillholken i Tullinge och köpa två grillade med pommes frites eller en tunnbrödsrulle.
Middag:
- ... två grillade korvar eller en bamsegrill med stark senap. Ingen ketchup eller annat konstigt..."
Den som inte frågar får inga svar.

agnetasch

Sicken barnslig karl: "Ingen ketchup eller annat konstigt" eller "Inte filmjölk eller yoghurt, det har jag inte ens smakat" och så hallonsoda till korven.... :-\

Kari

Jag tror att det är ostbågarna som gör det. Annars skulle han gå under..  ;)  Sicken snubbe!  :)

Urban

Jag fattar inte att man över huvud taget kan tycka att korv smakar gott om man ätit så många som han gjort.
Dessutom när man äter exakt samma korv hela tiden??. Ofattbart!.

Tracey

Ja, ha ha, aldrig upphör man väl att förvånas... :D Undrar hur man får sina föräldrar att ställa upp på att bara mata en med korv under hela sin uppväxt... *fundera, fundera* Fast med tanke på att vi i vår skola - när vi växte upp - i 98% av alla fall fick någon form av korv i bamba, så består man väl själv till stor del av korv kan tänka...

Konstigt att han tyckte tunnbrödsrulle var okay, förresten...  ???

Andreas

Ännu en hyfsat ensidig diet: Carla Laban från Coventry åt friterad kyckling och strips i 18 år.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3187565.ab
Den som inte frågar får inga svar.

Kari

Hon måste ju ha utvecklat buffalo wings och fått stripit hår... *sorry*

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal