Kattråden

Startat av jobro, 2007-12-02 10:19

Föregående ämne - Nästa ämne

annamaria

Det gör så ont i hjärtat av att bara läsa. Fint avslut fick han.

agnetasch

Jag är så glad att vi fortfarande har våra lätt korkade yrfän Totte o Vicki. Jag är också glad för att dom gillar varann så mycket.

Hasse

Gulligt! Bilden heter "syskonkärlek". Är det möjligen avkomman efter Viking och Rut?

http://matforum.se/index.php?topic=1175.msg26308#msg26308

agnetasch

Citat från: Hasse skrivet 2011-07-06 14:58Är det möjligen avkomman efter Viking och Rut?
Alldeles rätt!
Efter en uppslitande skilsmässa (otrohet med grannens honkatter m.m) flyttade Viking till okänd ort varvid Rut blev ensamstående mor till Totte o Vicki. Det tredje barnet, sonen Torsten, är bortadopterad.
Rut har tydligen någon sorts deltidsarbete för hon dyker bara upp här varannan dag. Skadedjursutrotare i nåt stall i närheten?

agnetasch

Äpplet faller inte långt.....Hittade en bild av Totte när han fångat en vattensork. Fel tråd kanske, den borde kanske stå under "Vad jag åt till middag igår" Totte alltså, inte jag. Urk!

k@ty

Vad roligt med en kattråd  8)

Kan visa er min katt :) Han heter Tiger

Hasse

Men vad roligt med en katt som pluggar matte!  :)

(Jag är mattelärare.)

k@ty

åh! vad roligt! det är mitt dröm jobb :)

Andreas

Det här bara måste ju finnas med i en katttråd:  ;)

"Ansvarslösa människor kan bära på kattparasit ... I den nya undersökningen visade det sig att kvinnor som bär på parasiten är mer uttåtriktade och mindre ansvarstagande än andra kvinnor. Män som bär på parasiten blir även de mindre ansvarstagande, och den egenskapen blir mer påtaglig ju längre tid som går. Dessa män hamnar exempelvis oftare i bilolyckor än andra personer."

http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/ansvarsloshet-kan-bero-pa-parasit
Den som inte frågar får inga svar.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal