Larv i vinet

Startat av crlhrv, 2007-09-25 22:09

Föregående ämne - Nästa ämne

crlhrv

Agneta köpte en bibba Concha y Torro och när hon hällde ut det sista av vinet föll en levande larv ut ur kranen. Hela vinpartiet har dragits in från Systembolaget.

KvP: http://www.kvp.se/nyheter/1.854852/hon-fick-en-larv-med-vinet

Något jag finner mycket konstigt är hur en larv skulle lyckas överleva inne i en bag-in-box-påse. Påsen är vätskefylld, vätskan är alkoholhaltig osv. Mitt tips är att den inte kommer i från lådan.
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

mums

Nog har man hört att man kan bli lite larvig om man dricker för mycket vin men trodde inte det menades så bokstavligt.

crlhrv

Väntade bara på när den skulle komma :D
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

Andreas

Mest spännande tycker jag de sista meningarna var "
"skulle det visa sig att uppgifterna inte stämmer så kommer producenten att stämma Kvällsposten.
KvP: Är det ett hot?
- Du ska inte uppfatta det som ett hot.""
Den som inte frågar får inga svar.

Tracey

Själv glömmer jag aldrig ett bröllop jag var på för ett par år sedan. Vid första bordsskålen fick jag en stor klump i munnen. Jag trodde att det var lite mat som råkat falla ner i glaset, men det knastrade så konstigt så jag spottade ut det i min servett. Det visade sig vara en stor, riktigt äcklig brasiliansk fluga! Jag mådde ganska illa under resten av kvällen, men det var väl tur i oturen att det inte var bruden eller brudgummen som fick sin stora dag förstörd i alla fall!  :D

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal