Werners Gourmetservice

Startat av annamaria, 2008-08-12 13:59

Föregående ämne - Nästa ämne

annamaria

Den här hemsidan är väl underbar! Ladda ner sortimentet. Jag blir lyrisk av havtorn, körsbär, härlig balsamvinäger...ja allt. Frysta bär och frukt i kartong. Har dock inte hittat någon prislista, har skickat mejl om det. I alla fall jag blir oerhört sugen på att laga mat.

http://www.wgs.se/index.php

Andreas

Men som jag förstår det är Werners Gourmetservice en grossist, sådana brukar normalt inte ha prislistor tillgängliga för vanliga konsumenter.

Den stora frågan om man är intresserad av något i deras sortiment är väl vilka butiker/butikskedjor som är återförsäljare?
Den som inte frågar får inga svar.

annamaria

Jag har nu fått prislistan och även skickat ett mejl med förfrågan om man som privatperson får handla. Är man som jag lätt sjukligt intresserad  ;D av allt som har med mat att göra så kan man få en kick av att läsa denna lista. Hitta massor av produkter som man inte vet vad det är - då har man fullt upp med att bara lära sig massa nytt och googla som en galning. Återkommer.

Perog

Lätt skönt ställe - äntligen ett ställe man kan få tag på alginat och andra trevliga prylar :) Hur gick det med förfrågan Anna-Maria? Får man inte handla som privatperson så borde det ju finnas återförsäljare i Stockholmstrakten... nån som vet?

Fredrik

Japp det finns återförsäljare - Ica kvantum butiker, Ica maxi stormarknad Nacka. och VI, prisxtra norra station mfl

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal