En matbild

Guider

Matbloggat

Författare Ämne: Var hitta restaurang med husmanskost under hundringen i Sverige? (Mjölkbarer)  (läst 25558 gånger)

helfgren

• Kallskänka
  • Antal inlägg: 271
    • Visa profil
Måste ju tipsa om ett kanon bra matställe om man åker till Sundsvall och ska besöka Birsta köpcentrum. Birstabaren heter den och serverar riktigt bra husmanskost, bifogar en länk så ni själva kan bedöma vad dem serverar och priserna tycker jag personligen är riktigt bra . Brukar äta där ganska ofta och tar man bara en låda kostar den 50:- och det tycker jag är billigt för vällagad mat.

http://www.birstabaren.se/

MVH// Henrik
Carpe diem

vilsjin

• Kallskänka
  • Antal inlägg: 298
    • Visa profil
Brogatan i Malmö har bra och vällagad mat med en hel del husmanskost på menyn (88:-).
Lunchmeny.

vilsjin

• Kallskänka
  • Antal inlägg: 298
    • Visa profil
Ont: Finns det inte ett ställe på Föreningsgatan som gör reklam om att det serverar SVENSK mat? Efter en googling så tror jag att det är Restaurang Kryddan jag söker, jag tror att de är billiga och har svensk husmanskost. Är det någon som känner till stället och kan verifiera min information?
Jovisst! Jag gick förbi där idag. Husmanskost till avhämtning eller att ätas i lokalen. 49 kronor för avhämtning och 59 om du vill äta där för dagens.

SimonH

• Kökspraktikant
  • *
  • Antal inlägg: 46
    • Visa profil
Någon som ätit på Hörstenen i Uppsala? Kanske passar in här. Dock bara lunch.

http://www.hornstenen.nu/lunchmeny

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator. Om du blir medlem hos Matforum visas det du skriver direkt.

Använd ditt riktiga namn eller smeknamn. Inlägg där namn är företags-, produkt-, hemside-, eller bloggnamn kommer inte att godkännas. Reklam är ej tillåtet. Formulera dig vänligt.

Namn: E-post:
Verifiering:
Stava ordet kjaffägredde rätt!:
Hur många laxar finns i en laxask? Skriv antalet med bokstäver!:

- Annonser -