En matbild

Guider

Matbloggat

Författare Ämne: Vart tog tråden vägen?  (läst 2315 gånger)

Sweber

• Kallskänka
  • Antal inlägg: 415
    • Visa profil
Vart tog tråden vägen?
« skrivet: 2009-03-10 10:02 »
I avdelningen "Maträtter, recept och tillagning" finns en tråd om Gräddtårta ett oslagbart tips. Den är flyttad till något som heter Efterrätter, godis och snacks men en sådan avdelning finns inte. Klickar man på länkarna så går i alla fall min webbläsare vilse och jag får veta att:

"Ett fel har uppstått!
Ämnet eller tavlan du letade efter verkar antingen inte existera, eller så har du inte behörighet att komma åt dem."

Hur är det, är det tryckfelsnisse som slagit till när moderatorn skapat länkarna i posten eller är det jag som inte har behörighet att läsa tråden?

/En undrande
Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

Kari

• Köksmästare
  • Antal inlägg: 2142
    • Visa profil
SV: Vart tog tråden vägen?
« Svar #1 skrivet: 2009-03-10 10:44 »
Samma här. Ingen behörighet. Isåf är vi två ;)

Andreas

• Forumvärd
  • Antal inlägg: 6541
    • Visa profil
    • Matforum
« Svar #2 skrivet: 2009-03-10 12:50 »
Hoppsan, jag gjorde fel när jag flyttade tråden så den råkade hamna i en dold gammal avdelning som aldrig kom att användas (Matforums katakomber). Nu skall tråden ligga rätt i alla fall. Tack så mycket för att du sa till Sweber!
Den som inte frågar får inga svar.

Kari

• Köksmästare
  • Antal inlägg: 2142
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 2009-03-10 12:52 »
Katakomber - Cooooolt...  8)

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator. Om du blir medlem hos Matforum visas det du skriver direkt.

Använd ditt riktiga namn eller smeknamn. Inlägg där namn är företags-, produkt-, hemside-, eller bloggnamn kommer inte att godkännas. Reklam är ej tillåtet. Formulera dig vänligt.

Namn: E-post:
Verifiering:
Skriv ordet klöjm baklänges!:
Stava ordet kjaffägredde rätt!:

- Annonser -