En matbild

Guider

Matbloggat

Författare Ämne: Rolig enkät om att förutsäga pris utifrån viners etiketter  (läst 1087 gånger)

Filip L

• Gäst
Hello winelovers! :)

Håller på med en undersökning som examensarbete som handlar om att gissa prisklass utifrån etikettens design på rödvin.
Skulle vara toppen om ni kunde hjälpa mig med lite svar!

https://docs.google.com/forms/d/1xJ-ojMSsXybFDemgbse5rHWQt42bKQdSe4l7diSP3As/viewform?usp=send_form

ms_wiz

• Kökspraktikant
  • *
  • Antal inlägg: 10
    • Visa profil
Jag kunde gärna tänka mig att besvara enkäten om jag fick veta vilken utbildning uppgiften ingår i, vem du/ni är som står bakom och lite allmänna kontaktuppgifter. Dessutom tar sidan lång tid att ladda hem, förmodligen har ni missat att webboptimera etikettbilderna.
Hälsningar Anneli

PS: Snygga etiketter!
« Senast ändrad: 2015-05-06 17:21 av ms_wiz »

webguide

• Kock
  • Antal inlägg: 961
    • Visa profil
    • Vassaknivar.se
Jag kunde inte svara, jag utgår aldrig från etiketten när jag köper vin.

Filip L

• Gäst
Vi är två studenter som läser vårt sista år i grafisk design på Högskolan Dalarna. Jag heter Filip och min exjobbspartner heter Robin och vi bor i Borlänge. Vi vill veta om designen har någon betydelse för hur konsumenter uppfattar pris. Enkäten är en del av det underlag vi har till vår C-uppsats. Det finns fortfarande tid att svara :)

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator. Om du blir medlem hos Matforum visas det du skriver direkt.

Använd ditt riktiga namn eller smeknamn. Inlägg där namn är företags-, produkt-, hemside-, eller bloggnamn kommer inte att godkännas. Reklam är ej tillåtet. Formulera dig vänligt.

Namn: E-post:
Verifiering:
Stava ordet kjaffägredde rätt!:
Write pancake in Swedish!:

- Annonser -