2024-03-28 14:10

God Jul!

Startat av crlhrv, 2007-12-22 16:54

Föregående ämne - Nästa ämne

crlhrv

God Jul allesammans, nu drar jag till landet för några dagars intagande av diverse alkoholstarka drycker, fet mat och mycket sovande. Jag har laddat med 60 portioner Samarin så det bör gå bra. Låt firandet börja! Adjieu!
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

Andreas

God jul Calle, hoppas du får en riktigt bra jul!
Den som inte frågar får inga svar.

Hasse

Glöm inte kameran! Vi vill gärna se några bilder på den feta maten. God Jul!

annamaria

God Jul allihop!!! Stor Julkram. Skinkan ska nu skåras och så en snaps till sillen (kanske två). Skål!  ;D

Hasse

En riktigt god jul, och ett stort tack till Andreas och Urban som driver Matforum till allas stora glädje!

agnetasch

Jag vill också tacka Andreas o Urban för deras fina Matforum! Tänk, jag tror jag kom in som medlem nr 16 i april o nu är vi 277! Bra jobbat grabbar o God Jul!

kryddburken

God Jul på er alla!!
Här har vi idag inhandlat de sista som behövs till julafton både mat & paket och det känns väldigt skönt, nu ska vi bara njuta!! Slippa köa och trängas o ut å köra å halka, nu ska vi bara vara hemma o muffla ihop oss i soffan!!

roffekock

2007-12-22 20:14 #7 Last Edit: 2007-12-22 20:17 by roffekock
Jag ska be och få tacka er alla, vad hade matforum varit utan er. Och sammtidigt vill jag önska er en riktigt,riktigt god HELG.

/ stora balookramar från roffekock ;D
Matforum är bäst

Andreas

Tack så mycket allihopa och tack ska ni ha, som Rolf så riktigt är inne på är ni alla en del av Matforum!

Muffla var ett roligt uttryck Kryddburken! Och visst är det perfekt med julafton på en måndag så man har hela helgen på sig att fixa och dona.

God jul!
Den som inte frågar får inga svar.

Urban

Instämmer med Andreas. God Jul på er allihopa!.

Kari

 ;D Orden är ju redan sagda.. men GOOOOD JUL och njut!!!  ;D

Tack för allt hittills och mer blir det!  ;)


Anne

Anne's Food - min matblogg

Gilius

God jul, har litet bilder på julmat på min blogg så att ni kan komma i stämmning :-)

http://www.hammar.se/mat/2007/12/24/bilderna/

/gilius

roffekock

2007-12-24 18:24 #13 Last Edit: 2007-12-24 21:57 by roffekock
När ni nu kollade på Kalle och hans Vänner var jag nere och mekade med en del billig ferrarifärs 19.90/kg här har du resultatet.
Kalle hoppade jag på i år, var tvungen att jobba lite efter sillen och nubben. ;D

/rolf
Matforum är bäst

agnetasch

Gilius: hur har du fått den vackra runda formen på mousslinen?

Gilius

Genom att platta ut smeten med en palettkniv på plastfolie och sedan rulla in fyllningen och sedan med aluminiumfolie utanpå för att få formen, låter jobbigare än vad det är.

/gilius

annamaria


Hasse

God jul och gott nytt år!

agnetasch

God Jul önskar jag Hasse o alla anda!

Mickan

God jul från vackra Jönköping!
Video meliora proboque deteriora sequor

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal