Riktigt bra tillbehör för grill

Startat av Blurre, 2014-07-23 13:40

Föregående ämne - Nästa ämne

Blurre

Hej! Undrar om ni skulle kunna tipsa mig om tillbehör till grillen? Har tröttnat på det jag brukat köra vanligvis. Är inte så kräsen av mig gillar det mesta, är väldigt allaround också.

Hasse

Hej Blurre och välkommen till Matforum!

Vad är det du har tröttnat på? Något som går att variera mycket är kalla såser baserade på yoghurt, crème fraiche, eller majonnäs. T.ex. crème fraiche blandad med majonnäs, finhackad paprika, chili och vitlök, kanske lite pressad citron, en slurk olivolja och salt. Det är gott till grillat kött.

Gerra

Ja, grönsakerna till sidan ska göras med omsorg och en bra sallad är alltid viktig tycker jag. Sen kan du testa Morbergs grillsås också, riktigt god speciellt den med vitlöksmak.

Davids

Citat från: Gerra skrivet 2014-07-24 13:22
Ja, grönsakerna till sidan ska göras med omsorg och en bra sallad är alltid viktig tycker jag. Sen kan du testa Morbergs grillsås också, riktigt god speciellt den med vitlöksmak.


Jag gillar hans sweet n´smokey bbqsås. Nog en av de bästa bbqsåserna jag ätit.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal