Otät förslutning Lökpulver från Kockens

Startat av Andreas, 2007-05-07 16:11

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Köpte en burk kockens Lökpulver häromdagen, men när jag öppnar skruvkorken för att ta bort förslutningsfliken så är där redan en glipa i kanten, dessutom sitter fliken alldeles löst.

Ringde deras konsumentkontakt idag (jo jag har ringa-runt-till-företag-dagen idag), de sa att fliken alltid skall sitta limmad på plats. De rekommenderade mig inte att använda lökpulvret, de menade att det kan ha varit en miss vid produktionstillfället eller att någon roat sig i butiken.

De skulle skicka varucheckar.
Den som inte frågar får inga svar.

crlhrv

Du finansierar dina matinköp bra med alla varucheckar =)
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

Urban

Varför köper man lökpulver över huvud taget?. Känns som en väldigt onödig produkt...

crlhrv

Lökpulver är en rätt viktig ingrediens om du t ex blandar egen cajunkrydda
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

Urban


Andreas

En vanlig lök innehåller vätska, det blir då en klumpig kryddblandning som blir svår att fördela om du t ex ska göra sotad kyckling. Dessutom är lökpulvret inte lika vasst i smaken som rå lök, smakar mer som stekt lök.
Den som inte frågar får inga svar.

Andreas

Fick brev från Unilever idag - klicka på bilden nedan för att läsa - med en värdecheck på 30:-. De tog faktiskt ovanligt lång tid på sig med att få iväg ett brev.
Den som inte frågar får inga svar.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal