Ekologiska viner, feedback på hemsida?

Startat av ekolle, 2013-11-05 10:56

Föregående ämne - Nästa ämne

ekolle

Hej,

jag heter Olle och arbetar för en ekologisk vinförsäljare som heter Delinat, med ursprung i Schweiz och marknad i de tysktalande länderna. Sedan ett par månader finns försäljningen också till svenska privatpersoner, och eftersom vårt projekt är så nytt skulle jag gärna vilja höra feedback från svenska nätbesökare om vilket intryck vår hemsida ger. Jag efterfrågar därför all slags kritik, utseendemässigt som innehållsmässigt (för vinintresserade kan jag rekommendera vinbloggen!)

Så varför ekologiska viner? Vi vill helt enkelt visa att det är möjligt att njuta av goda viner utan att samtidigt genom bekämpningsmedel och andra gifter förstöra marken och naturen. Därför följer alla vinerna i utbudet riktlinjer som är mycket striktare än lagstiftningen.

Om någon tog bara en halv minut och berättade om vad ni tycker om vår hemsida skulle jag bli jättetacksam. Förbättringsförslag, vad var positivt, vad var negativt, mm.?

Länken är: http://www.delinat.se

Tack så mycket på förhand,
Olle från Delinat.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal