Tips på ny non-stick belagd stekpanna

Startat av crlhrv, 2007-04-21 21:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Hankki

Jag har också haft en ica cook&eat men den blev snabbt rund i botten när den värmdes. Nu har jag en ikea 365+ och den är rejält tjockbottnad och håller värmen bra.
Till biffar och kött blir det gjutjärn så klart men den är lite för liten, 24cm, till andra saker. Den fungerar dock nästan som en non stick nu efter några år med smör och bacon

snobben

Jag handlade både en kastrull och en jävlig bra stekpanna från Zelium. Jag är tvärnöjd över båda 2.
http://shop.zelium.se/stekpannor/stekpanna-mari-24-cm.html

Mvh Snobben

Hasse

2013-08-09 18:17 #42 Last Edit: 2013-08-09 19:19 by Hasse
Har du handlat mycket från Zelium, Snobben? Du postar mycket länkar dit, i alla fall.

Jag brukar bli lite skeptisk mot webbutiker som inte har några kontaktuppgifter mer än en mailadress och ett anonymt telefonnummer, och så verkar det vara med Zelium.

kayaker

Citat från: Hasse skrivet 2013-08-09 18:17
Har du handlat mycket från Zelium, Snobben? Du postar mycket länkar dit, i alla fall.

Jag brukar bli lite skeptisk mot webbutiker som inte har några kontaktuppgifter mer än en mailadress och ett anonymt telefonnummer, och så verkar det vara med Zelium.


Enligt allabolag.se så ägs bolaget, en enskild firma, av Jan-Eric Theorin i Rimbo.
/F

vilsjin


Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal