Jamie Oliver lagar mat för barn

Startat av Kari, 2009-05-01 20:46

Föregående ämne - Nästa ämne

Kari

Var det någon som såg Jamie Oliver på Tv4 här om dagen? Jag missade helt, någon som har en länk eller kan sammanfatta kort vad hans budskap var?

Klipp från Tv4.se ""Om jag bränner vid något hemma när jag lagar mat, och låt oss vara ärliga, det händer... jag glömmer saker på spisen. Det tycker mina barn är vansinnigt roligt. Mina barn är mina största kritiker genom tiderna." Det säger kändiskocken Jamie Oliver som bjuder på läckerheter för barn baserat på ekologiska råvaror."


Anne

Jag var faktiskt på pressträffen men kom sent. Jamie Oliver har alltså ett nytt samarbete med Scandic, hotellkedjan, och första uttrycket i det samarbetet är att han har designat deras nya barnmeny som kommer finnas tillgänglig från mitten av juni. Vi fick prova en av rätterna och efterrätten - gott och vackert och rätt långt från "pannkakor" eller "varmkorv med pommes". :)
Anne's Food - min matblogg

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal