Hur-tänkte-de-här-tråden

Startat av Andreas, 2009-09-29 15:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Hur tänkte de här? Annonsen nedan fanns i dagens lokaltidning: "Upplever du att du är stressad? Kan du avsätta 2 halvdagar per vecka under 3 månader för att delta i en forskningsstudie?" ???  :D

(Har du själv kommit på något hur-tänkte-de-här-fall så berätta hemskt gärna.)
Den som inte frågar får inga svar.

Mickan

Underbart! Kanske hoppas de komma åt de som är stressade för att de säger ja till allt. Ingen risk att deltagarna är lite halvstressade utan snarare helt uppe i taket!

Video meliora proboque deteriora sequor

Andreas

Hade det varit måttligt med tid de bad om så, men 2 halvdagar per vecka under 3 månader är ju ett rejält åtagande...


Här är faktiskt en till historia i gårdagens tidning där jag undrar hur de tänkte: Rubrik = "Dr Åsa gillar att hålla igång" och i texten "Man behöver inte vara så himla duktig eller ha snygga kläder." Först tittade jag bara bilden som hastigast och såg att hon var i rörelse och verkade motionera. Men när man tittar närmare så, vad har hon egentligen själv för träningskläder på sig, var det de enklaste gamla trasor hon kunde hitta att träna i och blir det inte svettigt med väst? :D
Den som inte frågar får inga svar.

Mickan

Jag tränar alltid i kjol och stickad väst... Kul blandning av tennistjej och cricketkille!
Video meliora proboque deteriora sequor

Andreas

En godbit från fredagens tidning - Bankdirektör Christine Rosecrantz på Swedbank: "-Är det någon som är i behov av inredning är det alltid möjligt att höra sig för hos sitt bankkontor." :D
Den som inte frågar får inga svar.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal