Gulashsoppa - Dafgård (2/5)

Startat av Andreas, 2009-10-08 12:49

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Gulashsoppa med nötkött, potatis, lök och paprika

Det här ser verkligen inte aptitligt ut.

Och ja, soppan är faktiskt lika tjock som den ser ut vilket är för tjockt. Smaken är fyllig och inte alls så tokig med stort inslag av tomat och paprika och med viss hetta. Men potatistärningarna är för små. Och köttärningarna är överfluffiga och jättemjuka och smakar underligt på ett sätt som sänker hela maträtten.

Innehåller jästextrakt.

¤ Utseende: 1/5
¤ Konsistens: 2/5
¤ Smak: 2/5
¤ Helhetsbetyg: 2/5
Den som inte frågar får inga svar.

Kari

Vad tråkigt, just gulash som är tacksamt att frysa, iaf om den är hemgjord.
Jag skulle ringa och klaga, få pengarna tbx och kanske få tillverkarens öron spetsade.

Andreas

Det har du rätt i, köttet kanske var defekt på något sätt i mitt exemplar. Jag tänkte faktiskt inte ens den tanken, jag har stött på så många färdigrätter som smakar konstigt på ett eller annat sätt att jag nog numera ibland konstaterar det utan något mer än just bara ett konstaterande. Och vissa gånger undrar jag om inte tillverkarna har tänkt att det ska smaka som det gör även om det är illa...
Den som inte frågar får inga svar.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal