Gooh! Operakällarens färdigmat

Startat av Andreas, 2008-07-06 16:15

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Stefano Catenacci, kökschef på Operakällaren har skapat en serie färdigmat åt lantmännen kallad Gooh! Det får man veta i Lantmännens pressrelease där de stoltserar med att 8-mannabesättningen på Gotland Runt-båten IT-Resurs för andra året i rad skall äta denna mat eftersom de uppskattar den så mycket. Båtens matansvarige Martin Loogna: "- Även jag uppskattar den mycket då den är färdiglagad i smart förpackning med en hållbarhet på 5-15 dagar i kylskåp. När det är matdags så värmer jag helt enkelt rätterna i ett kokande vattenbad. Och pricken över i:et blir sista kvällen då jag serverar en 3-rättersmeny som avslutas med en underbar dessert. Gooh! är helt enkelt bästa båtmaten..." http://www.newsdesk.se/pressroom/lantmannen/pressrelease/view/operakaellarens-faerdigmat-baest-baatmat-paa-gotland-runt-225210

Besöker man http://www.gooh.se står att läsa att maten finns i 18 butiker i Stockolm, någon som smakat den?
Den som inte frågar får inga svar.

Cohen

Rekomenderas varmt!

Har alltid ett litet lager i kylskåpet, praktiskt att ta till när man inte orkar, vill eller hinner laga mat. Kvalitetsmässigt går den inte alls att jämföra med annan färdigmat, i synnerhet inte den som är fryst. Misvidd skilnad. Testa!

Anne

Jag tycker att det är helt okej färdigmat, klart bättre än frysta rätter, och oftast bättre än andra kylda. Gott!
Anne's Food - min matblogg

Emma

Tycker den är ok, smakar ordentligt jämfört med alternativen. (Inte plastigt alltså)

Fröken Dill

Alla jag testat tidigare har varit jättegoda, men den senaste, Köttfärsbiffar med svampsås och persiljerotsmos var en stor besvikelse. Smaklöst!

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal