Oätbar vakuumförpackad entrecote

Startat av johncj, 2007-08-06 11:20

Föregående ämne - Nästa ämne

Chili

Tackar för en bra sida.
Jag har varit med om samma sak från samma företag. Men köttet var en bit biff med kappa.
Inhandlade den i går 5 januari med bäst före 18 januari. Jag har varit förkyld så jag har inte känt nån konstig lukt.
Men när det var dags för middag titta min dotter på mig och undra om jag var normal. Hon smaka inte ens.
Tåg köttet i en påse och åkte tillbaks till butiken. Kvinnan bakom disken ville inte ens ta i påsen, den var fortfarande varm. fick dubbla pengen tillbaks det tackar jag för..Kommer nog ha svårt att köpa deras produkter igen.

Anci Strömlund

Har i flera år köpt Entrecote ifrån Naturkött..skulle tro ett 50 tal förpackningar. 1 gång fick jag slänga köttet för det luktade vedervärdigt. Idag köpte jag en fin Oxfile ifrån dom som verkade kanonfin :). Min fråga är om dom godkänner antibiotika behandling på djuren?

webguide

Det är tillåtet att använda antibiotika vid djuruppfödning i Sydamerika.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal