Kyckling Verona - Weight watchers (3/5)

Startat av Andreas, 2009-10-19 15:04

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Kycklingfilé i krämig champinjonsås med grönsaker och pennepasta

Detta är väl inte direkt vackert men det är bra att allt inte är dränkt i sås utan att där tittar fram lite pasta, svamp och paprika och lite kyckling med stekyta.

Pennepastan är något osalt när den äts för sig. Paprika och svamp smakar som de skall. Såsen är mesig och tunn som en illa kryddad bechamel men inte direkt dålig. Kycklingen smakar riktigt bra, hade det inte varit för såsen hade totalbetyget blivit 4.

¤ Utseende: 3/5
¤ Konsistens: 4/5
¤ Smak: 3/5
¤ Helhetsbetyg: 3/5
Den som inte frågar får inga svar.

Ulf Stjernberg

Provade denna igår och tyckte den var väldigt smaklös, men bra pasta dock lite osalt som du skriver.
Var 2 stycken kycklingbitar som var lite tuggumiaktiga vilket inte förhöjde intrycket.
Dom har kompletterat den nu med ett extrafack med små broccolibuketter som var totalt överkokta.

¤ Utseende: 3/5
¤ Konsistens: 3/5
¤ Smak: 2/5
¤ Helhetsbetyg: 3/5

Andreas

Vad roligt att du provar lite mat, ju fler som provar desto roligare blir det!

Har provat ett par tilll Weight watchers som jag inte hunnit skriva om här än, varav en innehöll kyckling som var just gummiaktig, så det verkar inte vara nån slump att man får sån kyckling.
Den som inte frågar får inga svar.

Ulf Stjernberg

Har du provat deras Pasta Salmon?  Hittade inte den i listan, men provade den häromdagen så tänkte bara kolla om du har den på gång eller om jag skall försöka mig på att skriva lite om den?

Andreas

Nej det har jag inte, skriv hemskt gärna. (Om nån undrar så är det givetvis fritt fram att även skriva nya recensioner på sånt som andra redan skrivit om, det är alltid intressant att se hur olika människor skriver om samma sak.)
Den som inte frågar får inga svar.

Ulf Stjernberg

Då gör jag det när jag kommer hem från jobbet, har några bilder som jag lägger med också. Ha en fortsatt bra dag!

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal