Veckans bästa matbild med julstämning vecka 49

Startat av Andreas, 2008-12-08 18:30

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Bäst tyckte jag om Mimmis köksträdgård i vintervila, vilken jättefin och mysig bild!
http://matforum.nu/index.php?topic=1391.msg23084#msg23084

Grattis Mimmi! Du har vunnit en gryvante och har nu teoretiskt 1/4 chans att vinna stekbordet. Och för att förtydliga för alla hur detta fungerar så kan du förstås tävla denna vecka också om du vill vinna ytterligare en grytvante och öka dina stekbordschanser.

Denna veckan är det förresten Ena som väljer veckovinnarbild.
Den som inte frågar får inga svar.

Mimmi

Tjohooo, vad glad jag blir!
Bilden tog jag från min trapp i söderläget, det är så mycket snö så jag ville inte plumsa runt i trädgården.
Verkligen kul får jag säga. Har nyss fått en ny kamera som jag håller på att lära mig mer om.
Tack för uppmuntran!
Mimmi

agnetasch


annamaria

Grattis Mimmi! Jag blir så avis på all din snö - åååhhh vad härligt. Här lyser den med sin frånvaro än. Bara blött och gråkallt.

Mimmi

agnetasch och annamaria, tack ska ni ha för gratulationerna! Snö har vi gått om nu iaf. Det märks inte minst på alla strömavbrott vi haft tidigare i veckan. Gör inte så mycket när omgivningen blir sagolikt vacker och julstämningen börjar infinna sig.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal