Vad får dig att gå till kyl, frys eller skafferi mitt i natten?

Startat av Fröken Dill, 2009-01-15 18:45

Föregående ämne - Nästa ämne

Fröken Dill

Vissa ät/drickbara saker kan man bara helt plötsligt bli vansinnigt sugen på. Vad har ni för favoriter?

Jag kan få apelsinjuice, kapris eller gari (sushi-ingefära) på hjärnan och då måste jag bara ha! (Har därför nästan alltid dessa saker hemma.) Sardiner i tomatsås fungerar ungefär likadant, men de är tyvärr för kladdiga mitt i natten.

Kuf-hälsningar från fröken Dill

agnetasch



annamaria

Jag är nog rysligt tråkig men jag äter aldrig på natten - gör jag det så är det definitivt inte från min egen kyl eller frys då är det en slabbig kebab innan bussen går hem från krogen.......

Mickan

Jag är också tråkig. Äter desto mer på dagen  ;D Sena kvällar kan det bli en matsked jordnötssmör..
Video meliora proboque deteriora sequor

ivanl


Andreas

Jag äter heller aldrig på natten. Men vindruvor, ost och salami händer det att jag kylskåpsäter av i mån av tillgång, dock inte samtidigt.
Den som inte frågar får inga svar.

Gotish

Delikates ost med kex.....Oj oj Anna skyper skulle nog halstra mig i aluminium med salt och citronpeppar om hon visste :D Salt, Kolhydrater och fett i en näringsrik kombination som intages under dagens absolut sämsta tid :p

//Mattias

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal