Chili con carne - Euroshopper (2/5)

Startat av Andreas, 2009-10-13 13:06

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Chili con carne med ris

Välkommen till en härlig måltid med Icas Euroshopper, idag serverar vi en läckert upplagd chili con carne i svart plaststråg med två fack! Nej utseendet på detta är väl egentligen inget speciellt att skoja om, det här ser varken bättre eller sämre ut än genomsnittslig färdigmat och utseendet är inte det sämsta med Icas chili.

Riset är en aning överkokt. Chilin är för lös och vattnig i konsistensen. Smaken är tunn med inslag paprika och en väldigt mild chilihetta. Färsen innehåller sega små bitar. Trots bortåt ett 30-tal ingredienser är detta intetsägande och menlöst.

¤ Utseende: 3/5
¤ Konsistens: 2/5
¤ Smak: 2/5
¤ Helhetsbetyg: 2/5
Den som inte frågar får inga svar.

chepplin

Måste bara fråga! Av vilken anledning køper du Euroshoppers färdigmat? :-)

Hasse

Andreas har ett kall, nämligen att genomlida ett oändligt antal frysta färdigrätter och berätta om det på Matforum.

Andreas! Jag lider med dig varje gång jag läser en av dina färdigmatsrecensioner. Sluta genast med detta självplågeri! Vi är ju måna om dig!    ;)

Andreas

Citat från: chepplin skrivet 2009-10-13 17:14
Måste bara fråga! Av vilken anledning køper du Euroshoppers färdigmat? :-)


Enbart för att testa den!

Citat från: Hasse skrivet 2009-10-13 20:25
Andreas! Jag lider med dig varje gång jag läser en av dina färdigmatsrecensioner. Sluta genast med detta självplågeri! Vi är ju måna om dig!    ;)


Tack för omtanken, men nån måste ju testa den, så om inte jag ...du? :)
Den som inte frågar får inga svar.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal