Vad tycker ni om nya plus?

Startat av Andreas, 2010-11-26 09:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Vad tycker ni om nya plus? Det är inte bara så att Sverker bytts ut, det är ett helt annorlunda program!

http://svtplay.se/t/102796/nypremiar_for_plus
Den som inte frågar får inga svar.

crlhrv

Fascinerande att man kan inleda sin TV-karriär i ett halvsunkigt TV3-program och sedan jobba sig upp till institutionen PULS på SVT. Just därför kan jag inte ta nya PULS på allvar, mycket hänger på programledarnas integritet och personlighet, något som Sverker byggde upp just PULS kring.

PULS är Sverker. Byt namn på eländet.
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

agnetasch

Citat från: crlhrv skrivet 2010-11-26 16:16PULS är Sverker. Byt namn på eländet.
Det har dom redan gjort. PLUS heter programmet ;)
Jag gillade Åsa Avdic, hennes frågor fick den utfrågade "boven" att vrida sig som en mask. Sverker var lite matt på slutet upplevde jag det som, lite tandlös terrier liksom. Han kanske hade börjat lessna o det kan man ju förstå.

Andreas

Något jag blev förvånad över var att de bara hann med tre inslag på en timme, nog var det väl fler inslag i gamla Sverker-plus och då var väl programtiden hälften så lång?
Den som inte frågar får inga svar.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal