Jag är så lycklig!

Startat av mums, 2007-09-04 17:48

Föregående ämne - Nästa ämne

kryddburken


annamaria


Hankki

1 vecka till semester, 3,5 veckor till Chicago resa, 4 veckor till dragracing i Joliet, IL efter det 3 veckor jobb i Schaumburg, IL och sedan 1 vecka semester till   :)

agnetasch

Jag har aldrig gillat groddar, jag har t.o.m riktigt avskytt groddar. Nu behöver jag inte skämmas längre för att jag inte äter groddar. Hurra! :D

Hankki

Nu har jag fått min 57cm weber premium.

JanneG

Har precis beställt en ny kamera... Kan knappt bärga mig tills den kommer  ;D

annamaria

Jag är väldigt lycklig över att Sverige är i OS-Handbollsfinal!!!! Tjohoooo

Andreas

Jo imorgon klockan 16 smäller det.  Magnus Wislander tror på 10-15% chans för Sverige men hoppas på att fransmännen skall ha druckit för mycket rödvin efter firandet av semifinalvinsten. :)

http://www.expressen.se/sport/os-2012/wislander-sverige-har-10-15-procents-chans/
Den som inte frågar får inga svar.

annamaria

och hoppas inte Sverige känner sig alltför nöjda med ett silver redan innan  :)

Hankki

Fick meddelande om att min Nokia Lumia 920 har postats :-)

Hankki

Lycklig igen :-) svärfar har slutat jaga älg, inte lycklig för det men, han tog ut sin andel i slakthuset i form av älgkött så ikväll har vi styckat och nu ligger 25 kg nystyckat kött i våran frys.

Och i morgon får jag min lumia :-)

webguide

Jag ska äta lunch på Mathias Dahlgren, det tycker jag ska bli kul!

Andreas

Citat från: webguide skrivet 2012-11-23 11:05
Jag ska äta lunch på Mathias Dahlgren, det tycker jag ska bli kul!


Jag tycker också det låter kul. Jag får nämligen upp Elisabeth Ohlson Wallins pizzabild med Henemark och kungen framför ögonen när jag läser din formulering. :)
Den som inte frågar får inga svar.

webguide

Citat från: Andreas skrivet 2012-11-23 13:00
Jag tycker också det låter kul. Jag får nämligen upp Elisabeth Ohlson Wallins pizzabild med Henemark och kungen framför ögonen när jag läser din formulering. :)


Hehe. Det var ritkgit bra, god mat och bra dryck. Vi drack en trevlig champagne innan maten, god öl till och maten bestod av:
Sashimi på pilgrimsmusla och dovhjort
"smoked pork buns with apple".
Ungsbakad choklad med nougatglass
Och en skål med härliga Madeleiner som avec.

FridaJ

Jag är också glad!! Har en rolig tid framför mig där jag ska åka utomlands, har ett bra flyt och massa inspiration till god mat och jag ser verklgien fram emot att prova massa nytt på resan. Som om det inte vore nog lyxade jag precis med att köpa en fin väska http://www.stylight.se/Produkt/Gabor/Gabor-Badia-Handtasche-Braun/ som kommer bli perfekt! Hur ser er jul-lycka ut?

Hasse

Ett sådant fantastiskt sensommarväder vi har! Åtminstone i Blekinge. Strålande sol från en klarblå himmel och 24 grader.   8)

agnetasch

Göteborg också! Nästan kvalmigt :P

webguide

Jag ser fram emot hösten, Köksbordet på Pubologi i Oktober, El celler de can roca i november, Bali & SIngapore över jul (På Bali skall vi äta på Room 4 Dessert) och så planerar jag en matresa i Syd - och - Noramerika i påsk.

Mickan

Tänkte helt enkelt göra comeback  :)
Video meliora proboque deteriora sequor

Hasse

Det var länge sedan vi hörde av dig, Mickan. Välkommen tillbaka!   :)

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal