Jag är så lycklig!

Startat av mums, 2007-09-04 17:48

Föregående ämne - Nästa ämne

Hasse

Ääääntligen har min kamera kommit!!!

Snabbt hem efter jobbet, slita upp kartongen, ut i trädgården och trycka av några bilder för att testa. Rätt hyfsat, om jag får säga det själv.    ;D

Urban


agnetasch

Jag är så lycklig för att vi ska åka på shoppingresa till Tyskland i morgon. Mannen handlar sitt ;) o jag handlar korv.

mums

Jag är så lycklig för att jag har både våg och termometer och att jag därför inte känner någon press att försöka vinna fototävlingen. På så vis behöver jag inte bli besviken om jag ställer upp och inte vinner.

Man har ju hört talas om Tyskarnas korvar, skall vara gott till öl det.

Hasse

Jag har också en våg som jag är lycklig över. En trotjänare som jag köpte på loppis för en tia.

agnetasch

På fredag får vi besök från Umeå. De kommer med bilen lastad med BASTURÖKT FALUKORV FRÅN JOKKMOKKS KORV! Jag är jättelycklig ;D

mums

Något säger mig att du gillar korv. Vad säger du om isterband, rishultare, knake och melle?
De två sista är Lundensare så de kanske du inte provat.

agnetasch

Jag älskar ALLA korvar utom leverkorv. Knake tycker jag mig känna igen men vad är melle?

mums

Citat från: agnetasch skrivet 2007-10-02 09:16
Jag älskar ALLA korvar utom leverkorv. Knake tycker jag mig känna igen men vad är melle?


Melle är en variant av Knake, inte lika fet.

crlhrv

Lycklig vet jag inte, men inte heller gnällig. Ska på arbetsintervju ute på Hisingen Island nu (livsfarligt ställe va) och mår illa av nervositet - inte så bra intryck om man har med sig en liten plunta för att lugna nerverna med?
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

roffekock

Kryddburken. Jag tycker att husvagnen som står i bakgunden är gullig ;D
Matforum är bäst

kryddburken

Citat från: roffekock skrivet 2007-10-16 09:12
Kryddburken. Jag tycker att husvagnen som står i bakgunden är gullig ;D


Nä tyck inte så... dom där små sardinburkarna är ju hemska.... *S*


kryddburken

Lycka är när man blir väckt på morgonen av en sömnig liten tjej som kommer småsläpandes i bara nattlinne och sjunger "Ja må du leva mamma, ja må du leva mamma uti hundra hundra år!!!".... *S* Och sen är det paketöppning i sängen av tusen små egenhändigt ihoptejpade pappersknyten med alla möjliga roliga saker, pärlarmband, små teckningar ihoprullade, en liten ask med hasselnötter & ett fint litet kort; Joline + Mamma.... *S* Japp, idag är jag väldigt lycklig!!

agnetasch

Förstår att du är lycklig! GRATTIS ;D

crlhrv

Jag är så lycklig för idag har jag skrivit på ett anställningsavtal!
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

Hasse

Grattis både Kryddburken och Crlhrv!

agnetasch

GRATTIS Calle också! Ska du jobba på Hising Island nu?

mums

Jaha ja, ja det var tider det,,,
Grattis på er!

Urban

Stort GRATTIS till Kryddburken och Calle!

kryddburken

Så goa ni är, jag får tacka så hemskt mycket!!

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal