Jag är så lycklig!

Startat av mums, 2007-09-04 17:48

Föregående ämne - Nästa ämne

mums

Citat från: elka skrivet 2007-12-17 20:28
Mums: Då får väl gå till kyrkan om Du vill? Om inte Du är portförbjuden eller eller så?!  ;) Passa på, det ger gåshud på hela kroppen.
Gåshud är det värsta jag vet , om den inte sitter på en gås. :D

Annamaria, det var ju snällt av gubben din, men nu måste jag låsa datorn så inte gumman min får nys om det. :-\

Det här var ju gnäll! Väger upp det med 7 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

mums


agnetasch

Jag blir så lycklig när mina medskribenter dekorerar sidan med stora, vackra, lila flak ;D

Sweber

Citat från: agnetasch skrivet 2007-12-18 09:41
Jag blir så lycklig när mina medskribenter dekorerar sidan med stora, vackra, lila flak ;D


I motsats till våra kära moderatorer. ;)
Weber One Touch Gold 22,5" lätt modifierad, samt Weber Go-Anywhere helt i orginal.

mums


roffekock

VIVA ITALIA och SOLENS MAT
Sardinens Rolls  den smäller högt.

/rolf
Matforum är bäst

annamaria

JJJJAAAAAAAAAA nu börjar handbollen!!!!

roffekock

2008-01-17 22:27 #67 Last Edit: 2008-01-18 12:43 by roffekock
Och Sverige sköt Isländarna i SANK. Sveriges Målman då, Gammal god årgång.
HHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ;D

/rolf
Matforum är bäst

annamaria

Underbart!!! Blir kanske en aningens värre på lördag....hm.

Andreas

Idag är en riktigt härlig dag, jag har äntligen fått loss de av vägsalt stenhårt sittande vinterhjulen bak! Försökte tidigare i veckan lossa hjulmuttrarna några varv och körde först i stora gupp för att sen försöka handbromssladda loss hjulen i sidled på asfalt men inte lossande de för det. Så idag blev det först 556, in på lyften i OK:s GDS-hall, loss med hjulmuttrarna, lyfta bilen med domkraften på lyften, dunkande med 3-kilos släggan och äntligen lossnar de eländes hakkapelittorna! :)
Den som inte frågar får inga svar.

mums

 ;D Jag är så glad att jag nu har bevisat att jag ej är slav under något forum. Har inte varit inloggad någonstans på bra länge. Känns skönt att veta att man har kontroll på sitt brukande. ;)
Andreas, de där fälgarna kan vara ett rent Hälsingland men skamm den som ger sig. Grattis till resultatet. Ge dem en duvning med sliptrissa och lite rostskyddsfärg innan de ska på nästa gång det brukar hjälpa.

Jomael

Jag är lite extra glad just nu, men vet inte om jag vågar yppa om det här... :) Finland vann precis över Sverige i hockey ;)

Rookie-T

Jag är såå lyuyckuikl! Jag kom precis hem fråpn grill fest! 2 vildSVIN över glödande kol.

Riktigt fint!

Tänk er först en redig måltid med grillat vildsvin! (gyllene honungsdoftande skinn) Öl och vin i obegränsade mängder! och sen 2 timmar i en riktigt rustik bastu med utsikt över sjönn...

Det roliga var att jag och mina 2 kompisar var yngst (borträknat festens ungar) med säkerligen 5-10 år...  Men lika glad för det var jag men gladast var nog räven!
53 55 47 20 4d 49 4e 20 52 c3 96 56 21

agnetasch

Mmmm, ja vildsvin är gott. Speciellt i sällskap med obegränsade mängder öl o vin ;D
Jag har fortfarande inte gjort något åt min vildsvinskulting, födelsedagspresenten som ligger i frysen, men det är inbokat ett grillkalas i juli då vi ska få låna en grillställning av ett annat jaktlag (mot att mannen röker hjärtan åt dom, tjänster o gentjänster...)
Vi får väl ta en sväng till Sassnitz så att även vi kan ha trevliga "tillbehör"

:D VÄLKOMMEN TILLBAKA MUMS! :D

mums

Såå trevligt, kan man vara annat än glad! Vi har fått tillökning i trädgården. Närmare bestämt i holken jag satte upp i våras. Ett talgoxe-par far ut och in stup i kvarten, eller rättare sagt i sekunden, för oj vad de har bråttom, och det handlar om mat, mat och åter mat. Verkligen trevligt att sitta och titta på, (kul att se på när andra jobbar) ;D.

kryddburken

Idag blev jag titulerad KOCK!! *lycklig lycklig* Vilken semester!!
Gratulationer mottages tacksamt!  :P

roffekock

I natt när jag var på väg hem så jag i lampskenet från bilen några konturer som för mej är vanliga i denna tid, RÅDJUR, la i en annan växel och tryckte instinktivt på hejdaren då såg jag det som jag aldrig kunde drömma om mitt på vägen låg ett kid som i all sin möda försökte stå på sina ben men se det var inte lätt eftersom den var helt ny och aldrig förut stått på sina ben, mamma for fram och tillbaks i vägkanten oroligt spanande på vad som hände jag såg hennes ångest för vad som kunnat hända, men i min lycka över att få se allt detta flimmra förbi och en önskan att få ta det lilla kidet och bära in det i trygghet till sin mamma men så gör man inte utan de måste ha sin gång, annars finns det stor risk för att ungen blir lämnad. Det var så fint och vackert på samma gång så en liten tår föll på min kind i all känsla, och allt detta skedde på ett par eller kanske 10 sek. 
Oj nu känner jag lukten av mina BBQ beans som står på lågan för att koka in tills i morgon vad det är lätt att snöa in i en sådan trivial händelse men ändå så sällsam händelse. Vad glad jag blir.

/rolf
Matforum är bäst

roffekock

Kryddburken jag är lika glad som du för din utnämlelse till Kock.
GRATTIS PÅ DEJ OCH EN ÖNSKAN OM EN TREVLIG NATIONALDAG.
/rolf
Matforum är bäst

kryddburken

Roffekock 363 + Tackar & bockar!
Det värmer!

Vilken rörande berättelse ovan! Vad gjorde du ute mitt i natten?, sånt där såg jag ofta när jag körde ut morgontidningar för många herrans år sen!

annamaria

Gratulerar kryddburken!! Jag längar så....tills det är min tur.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal