Är det ok med mejeriprodukter i tomatsås?

Startat av Christer47, 2014-06-02 06:27

Föregående ämne - Nästa ämne

Christer47

Penne med krämig tomatsås, mozzarella och basilika är egentligen inte mycket att blogga om. Men det är ett bevis på att det fungerar mycket bra med mejeriprodukter i en tomatsås, Till skillnad mot vad den allvetande Luciano med bestämdhet hävdade.  Vad tycker ni? Läs gätna mer på: http://nukokarjag.se/2014/06/02/penne-med-kramig-tomatsas-mozzarella-och-basilika/
Hej. Jag som driver nu kokar jag heter Christer och gillar att laga svensk husmanskost.

webguide

Visste inte ens att det fanns de som hävdade att det inte går att ha mejeriprodukter i tomatsås!

Christer47

Skönt att höra. När en italienare säger något om en tomatsås trur man gärna att det är sanningen, den enda sanningen.
Hej. Jag som driver nu kokar jag heter Christer och gillar att laga svensk husmanskost.

Andreas

Tror du verkligen på fullt allvar att något du hört från en enda person är den enda sanningen?  :-\
Den som inte frågar får inga svar.

Christer47

Jag trodde det fanns utrymme för lite ironi och humor här.
Hej. Jag som driver nu kokar jag heter Christer och gillar att laga svensk husmanskost.

webguide

Citat från: Christer47 skrivet 2014-06-04 19:16
Jag trodde det fanns utrymme för lite ironi och humor här.


Nej det finns det inte, vi är dead serious! ;)

Christer47

Hej. Jag som driver nu kokar jag heter Christer och gillar att laga svensk husmanskost.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal