Stockholm: Texas Longhorn

Startat av Fröken Dill, 2010-04-10 16:47

Föregående ämne - Nästa ämne

Fröken Dill

Det går inte att komma ifrån, Margaritan är fantastisk! (Säkert innehåller den ett eller annat E-nummer men vem bryr sig när det smakar så gott). Oxköttet som stället är ställets signum har alltid varit bra och en "Biff Bontana" är en verkligt prisvärd rätt för bara några tior mer än Mc Donalds. Spareribsen är populära, men jag har själv aldrig provat dem. Guacamolen är godkänd men jag gör bättre själv hemma.
Tycker fröken Dill

Filippa

Oh, en favorit, varför har jag inte recenserat tidigare ? Hm.

Ja, margaritan är riktigt bra, köttet är också toppenbra. Grillat rätt och serveras med rätt enkla tillbehör. Bontanan är en av mina favoriter, nachochips, cheddardipp, bönsås, jalapenos, lök, gräslök och grillad biff i en smarrig röra :-)
Ribsen. Ja vad säga om dom ? Goda. Riktigt goda, aldrig torra utan möra, kladdiga och rikliga. En halvportion räcker om du inte är superhungrig.
Fajitas i både fisk-, kyckling och kött-variant, alltid kul att mecka sin egen mat.

Läsk och öl serveras i kylda glas, personalen är trevlig, konceptet enkelt. Inget extra, inget tillkrånglat. Du får exakt det du betalar för och det ser likadant ut varje gång.

Jag gillar Texas på Fleminggatan  / Agnegatan mest. De har precis byggt ut så just nu är det lite kaos men annars trevligt.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal