Matmässa i Malmö

Startat av MiGa, 2009-10-13 22:07

Föregående ämne - Nästa ämne

MiGa

Äntligen en matmässa i Malmö.Någon som ska gå?


http://www.alskamat.se


CII

Jag tror att jag ska dit på lördag, det är den enda dagen som jag kan. Men, jag har ännu inte bestämt mig för om det finns något intressant. Har du hittat något?

jelvis

För min del så ska jag dit på lördagen. Blir säkert kul!

Gilius

Jag planerar in imorgon från 16.30.

/gilius

Gilius

Tillbaka från mässan, 150:-/pers. för att komma in. Första man får syn på är Per Morberg signerandes böcker (så var den dagen förstörd). Mycket choklad, trevliga människor, bra böcker, klart värt ett besök men 1 timme så har man koll på det mesta. Smakade inget vin alls, det kan nog ge litet mer men jag körde idag.
Dagens klipp var fel pris på praliner från Michel Cluizel, 150:- för deras 325gr ask. Köpte 2 men sedan hade han kommit på att det var fel pris, men han bjöd på det. AHlgrens i Lund tar 389:- för samma ask, räkna ut kilopriset på de pralinerna....
Bra erbjudande från Möllans Ost också, dock inte deras 99:-paket med skumma ostar utan lösvikt som de erbjöd till bra priser.

/gilius

CII

Jag har varit där idag på förmiddagen och tycker också att en timme räcker för att få koll på det mesta. Jag hittade inte något nytt roligt utan det var mest kända produkter. Jag tittade inte på vinerna eftersom jag var där på förmiddagen och tyckte att det var för tidigt att dricka. Jag köpte lite praliner från Jan Hedh att ge till min kära sambo, som var hemma och var sjuk.

jelvis

Jag var där idag vid lunchtid också. Finfint men precis som CII säger inga nyheter. Det enda som irriterade var att fiskmånglarna sålde ål i parti och minut.

Förvånansvärt mycket choklad!

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal