Mat tidingar?

Startat av Mysan, 2011-05-25 11:10

Föregående ämne - Nästa ämne

Mysan

Läser ni någon mat tidning.
Jag läser typ allt om mat. Vilka läser ni? och vilken är favoriten?

Tips på någon bra ? :D

Jon

Jag läser Gourmet och Bon Appetit, känner mig mycket nöjd med båda men Bon Appetit är den jag hade valt om jag bara fick ha en. :)

Mysan


Gilius


Mysan

Okej jag ska in och kolla senare :P

annamaria

Jag läser och prenumererar på Matmagasinet sedan många år tillbaka, den vill inte jag vara utan. Sen prenumererar jag på Laga Lätt, också trevlig tidning.

Mysan

Okej ska kolla inte det. Jag tänkte att jag skulle köpa några tidningar och känna a v vilken som passar bäst och sen ta en premunation. Gillar nar det kommer tidingar som man tycker om hem i brevlådan!

Mickan

Ja man ska testa innan man skaffar en prenumeration...
Video meliora proboque deteriora sequor

Mysan

Citat från: Mickan skrivet 2011-05-29 13:12
Ja man ska testa innan man skaffar en prenumeration...


Japp precis vad jag ska göra. Idag köpte jag allt om mat vilken är den bästa hittils och matmagasinet! :) så nu ska det läsas och inspereras! Tack så mycket

annamaria

Sen köper jag dem allra flesta "extratidningar" innehållande mat till Expressen och Aftonbladet.... :D

Mysan

jo det brukar jag också göra! :)

annamaria

Nu var det bra erbjudande på Laga Lätt...495 kr eller något sådant + en digital våg och ett års prenumeration.

Mysan

Aha nice. Men jag tog en på allt om mat för att pröva! :)

annamaria

Jag ska nu prova Lantliv mat och vin.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal