Beställ på restaurangen utan att vänta på kyparen

Startat av Andreas, 2008-10-07 15:07

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Vad sägs om denna lilla minidator "Epos-lite" man har vid sitt bord på restaurangen och med vilken man själv kan beställa utan att vänta på kyparen? "Man kan beställa varmrätt, dessert eller förrätt när man själv vill ha den. Och när beställningen går från kunden rakt ut i köket slipper man också fel i beställningarna".

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2008\10\02\303871&sectionid=undefined
Den som inte frågar får inga svar.

Kari

Låter ju prima! Kul med teknik är det ju.. ;D

Men nog vill jag ha service vid bordet från första ögonblicket. Låter lite som att självscanna på affären. Inte min tekopp.

Hasse

Nja, jag vill nog gärna bli mottagen av en kypare. Och vad händer om jag skulle råka trycka fel på den lilla manicken och det kommer in 20 Biff Rydberg istället för 2 Biff Lindström som var meningen? Eller om jag vill ut byta bean till svampsås?

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal