Göteborg: Warehouse helgbuffé

Startat av Andreas, 2007-06-07 14:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas

Om man befinner sig i Göteborg en helg kan man äta helgbuffé på Warehouse centrala stan en trappa ner i köpcentret Nordstan för 89 kronor. http://www.warehouse.se

För den summan får man en flera sortera pan pizza, nachos, het köttgryta med bönor, sallader, grillade revben, pasta, pastasås, bröd osv. osv.

Mättande och gott.
Den som inte frågar får inga svar.

crlhrv

Hehe ja där har man ju varit och smörjt kråset diverse bakisdagar. Maten är rätt tråkig och väldigt fet men för det priset är det oslagbart som en ful-lunch eller bakisbrunch.
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

Urban


crlhrv

de har en pizzaavdelning men pizzorna är långt från pizza hut kvalitet (om man kan tala om kvalitet..) och består till 95% av bröd och fet ost. de har också en avdelning med pasta, köttfärssåser, ris, olika salladsblandningar, keso, konserverad frukt osv. Det finns lite av varje.
Tittar gärna på djur. Och äter dem också.

Andreas

Hur skiljer sig vardagsbuffén från helgbuffén?

Finns det någon annan buffé i centrala Göteborg du vill rekommendera?
Den som inte frågar får inga svar.

Urban

Citat från: crlhrv skrivet 2007-06-08 08:48
de har en pizzaavdelning men pizzorna är långt från pizza hut kvalitet (om man kan tala om kvalitet..) och består till 95% av bröd och fet ost.


Lät som en otroligt bister pizza. Jag ogillar starkt pizza som har för mycket bröd och för lite fyllning.. Bläää

Andreas

Vadå pizza hut kvalitet förresten? Jag har då inte blivit så sjusärdeles imponerad de gånger jag varit på pizza hut...

Jag håller inte med Calle i hans beskrivning av sammansättningen av pizzan på Warehouse heller, men den kanske var ovanligt bra just när jag var där, eller så är Calle helt enkelt lite för bakfull då han är där.  ;)
Den som inte frågar får inga svar.

agnetasch

Jag fick syn på det här tipset;söndagsbrunch på italienska Incontro(i Gothiaskrapan mittemot Liseberg)
http://www.alltomgoteborg.se/profil.aspx?EntityID=977957
Jag har inte varit där själv än men vänta bara....

Andreas

Bara inte Stefan Gunnarsson är där med sitt piano så. Det känns som om det skulle kunna vara en dyr buffé, vad kostar den?
Den som inte frågar får inga svar.

agnetasch

149:- kostar buffén,överkomligt.Det är elva andra artister än Stefan Gunnarsson som underhåller,man ska nästan vara otursförföljd om man ska drabbas av just honom.

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal