Var hittar jag en 3 l-kastrull?

Startat av agnetasch, 2012-12-20 06:54

Föregående ämne - Nästa ämne

agnetasch

Handtaget på min 3 l-kastrull gick sönder igår :'( Nu hittar jag inget ställe som säljer någon liknande. Jag behöver ingen tjusig sak, bara en vanlig kastrull på 3 l med ett handtag + lock till ett rimligt pris. Ska det vara så svårt att hitta? Jag vill inte betala tusenlappar för en induktionskastrull, jag har inte behov av den. Jag har heller inte lust att gå på second hand o handla andras gamla kastruller :(

HJÄLP! Är det någon som vet ett ställe där dom har en enkel o billig "potatiskokningskastrull"?

Robert021

Har du kollat på IKEA? Där får du alla dina kriterier uppfylldam
www.husihelvete.se - Nu över över 420.000 besökare.

Andreas

Har inte både Åhlens och Ica Maxi humant prissatta kokutensiler?
Den som inte frågar får inga svar.

agnetasch

Jag hittar fortfarande ingen 3 l-kastrull med ett handtag, varken på IKEA, Åhlens eller ICA Maxi :(

Robert021

Va???
Antagligen har du fler kriterier som du inte berättat för oss oss om. För med vad du tidigare berättat så finns det kastruller på många ställen.
www.husihelvete.se - Nu över över 420.000 besökare.

agnetasch

Det enda jag vill ha är en kastrull på 3 l. Med ETT handtag. Tydligen är det det som är problemet. Det finns många 3 l-grytor (med två handtag alltså) men det är inte det jag vill ha.


agnetasch

Nu snackar vi! Firstdesign verkar ha ungefär vad jag letar efter. Tack för tipset :D

snobben

En bra kastrull för både amatörer och proffskockar. Har en sån här fast på 7 liter. Har aldrig haft någon bättre kastrull.
http://shop.zelium.se/kastruller/kastrull-mari-3-liter.html

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal