Aladdin

Startat av agnetasch, 2009-12-29 18:25

Föregående ämne - Nästa ämne

agnetasch

Jaha, så var den stora omröstningen över o ägglikörpralinen åkte ur Aladdin-asken. Min favorit!  :'( De två andra pralinerna jag gillar; likörtryffel o romrussin, hamnade nästan lika illa till.
Körsbärspralinen vann väl p.g.a någon slags "rädda Willy-syndrom" Annars var det bara menlösa nougater o toffysar som trängdes i täten.
Varför har Aladdinpralinerna blivit så menlösa i smaken? Förr fanns det mint, marsipan o någon slags ananasgegga; fyllningar som stack ut lite grann, nu är det bara olika sorters nougat (höstnougat ??) som finns kvar. Kommer Aladdin att utveckla sig till Wienernougat? >:(

Mickan

Jag håller med på flera punkter. Tråkig nougat göre sig icke besvär!
Video meliora proboque deteriora sequor

Rob

VAAA?
Byter de sortiment i Aladdin? Vilket helgeran. Tyvarr har IKEA har bara Paradis och jag gillar inte den...
Alltsa blev det ingen Marabou i juletid. Att inte nagon hade den goda smaken att skicka oss en ask, vilka kompisar man har.

Suck!

Snabbsvar

Med snabbsvar kan du skriva inlägg medan läser ämnet utan att öppna en ny sida. Du kan fortfarande använda BBC och smileys, precis som i vanliga inlägg.

Notera: Detta inlägg kommer inte synas förrän det godkänts av en moderator.

Namn:
E-post:
Verifiering:
Please leave this box empty:

Stava till mjölk baklänges!:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska

Annonser

Powered by EzPortal